Servicii Clienti

Livrarea & Transport
Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand firme de curirat rapid. Termenul de livrare este de 24 - 48 de ore sau poate fi ales de dumneavoastra. la efectuarea comenzii. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. LIVRARE GRATUITA pentru comenzile cu valoarea totala mai mare de 250 (douasutecincizeci) lei  cu tva inclus,  valabil doar pentru localitatile unde exista punct de lucru firmei de curierat si este valabil pentru produsele nereturnate. In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit si produsule sunt returnate, costul transportului tur si cheltuielile de returnare vor fi retinute din suma datorata. Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 250(douasutecincizeci) lei cu tva inclus, expediate cu o firma de curierat cu care firma noastra are contract, costul de expediere, transport si livrare in valoare totala de 15(cincisprezece) lei cu tva inclus

Expedierea comenzilor efectuate (trimise) pana la ora 14:00, va fi facuta in aceiasi zi, exceptand zilele de sambata, duminica si a sarbatorilor legale, iar cele de dupa ora 14:00, se va face in urmatoarea zi lucratoare. Pentru comenzile din weekend sau sarbatori legale, expedierea se va face in prima zi lucratoare.

Livrarea comenzilor, reprezinta perioada de timp de cand s-a facut expedirea (preluarea comenzii/coletelor de catre agentul firmei de curierat) si pana in momentul cand comanda este receptionata de catre client

Nu se aplica costul de transport pentru produsele ridicate personal de la depozit.

Confidentialitate & Securitate

S.C. TEMA NOVELART STIL S.R.L., detine magazinul on-line www.tomybaby.eu si este inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 21471.

Politica de confidentialitate stabileste modul în care www.tomybaby.eu (in continuare ToMyBaby) utilizeaza si protejeaza orice informatii pe care le dati atunci cand utilizati acest website. ToMyBaby se angajeaza sa asigure ca intimitatea dumneavoastra este protejata. Va cerem sa ne  furnizati anumite informatii prin care puteti fi identificat atunci cand utilizati acest website, dar puteti fi sigur ca aceste date vor fi utilizate in conformitate cu aceasta politica de confidentialitate, care este conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, ToMyBaby are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra. ToMyBaby poate modifica aceasta politica din cand in cand prin actualizarea acestei pagini. E bine sa verificati aceasta pagina din cand in cand pentru a va asigura ca sunteti multumit cu orice modificari. Pentru mai multe detalii intrati la sectiune completa "Politica de confidentialitate".

Inlocuiri & Returnari

Puteti solicita returul produselor livrate nefolosite in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, fara motiv, sau daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos

Procedura de urmat, este urmatoarea:
Solicitarea de retur se face prin trimiterea unui email la adresa office@temanovelart.ro, cu subiectul "RETUR" sau prin completarea formularului de RETUR, in urma careia veti primi un raspuns si detaliile returnarii, eventual si un numar de retur. In ambele cazuri la returnarea produsului direct la sediul ToMyBaby sau prin curierat rapid - este obligatorie prezentarea numarului de retur.

Schimbarea produselor cu display LCD ce prezinta pixeli inactivi

Pentru produsele cu display LCD incorporat (monitoare, notebookuri, televizoare, camere foto-video), ToMyBaby ofera clientilor sai posibilitatea de a solicita inlocuirea cu un alt produs, in situatia in care pentru produsul achizitionat numarul de pixeli inactivi este mai mare decat 1. Solicitarea de schimbare trebuie facuta in maxim 24 de ore de la data achizitiei.

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de ToMyBaby.

Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul ToMyBaby sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de ToMyBaby.

Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service ToMyBaby daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie ToMyBaby (doar cele cu numele firmei Tema Novelart Stil SRL pe certificat sau in baza facturii - daca a fost emisa de firma noastra, pentru produsele pentru care nu se emite certificat de garantie), pentru produsele cu certificat de catre alte firme(numele se afla pe certificatul de garantie, inclusiv numar de telefon) se va lua legatura cu firma de pe certificatul de garantie si nu cu magazinul de un s-a cumparat.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului (datele firmei care se ocupa de service sunt intotdeauna pe certificatul de garantie - in cazul in care nu gasiti ne puteti contacta telefonic sau prin email).

Returnarea produselor resigilate

Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:

produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.

Returnarea produselor cu regim special sau care necesita igiena deosebita (marsupii, perne de alaptat, lenjerie intima, cearsafuri, etc)
Va rugam receptionati produsul de fata cu agentul livrator al firmei de curierat, iar in cazul in care gasiti nereguli sa specificati pe nota de transport si sa trimiteti un email catre office@temanovelart.ro, unde sa specificati nergulile constatate.
  • aceste produse se pot proba doar la rece, fara a se mentine copilul mai mult timp in marsupiu, perna, etc, altfel producandu-se deteriorari (bebelusi gusta bretele marsupiului, regurgiteaza, etc) si uzura specifica, produsul neputand fi returnat in cazul in care prezinta astfel de urme;
  • produsele care se umfla, colaci, cadite gonflabile, etc, toate cele care nu se mai pot igieniza dupa utilizare, nu pot fi returnate dupa folosinta sau utilizare scurta, decat daca sunt defecte;
  • produse care nu se pot reambala - acele produse care odata desigilate nu mai pot fi ambalate la fel si astfel ele nu se mai pot comercializa, cearsafuri Aerosleep (pungile odata desfacute nu se mai pot sigila), ambalaj deteriorat (scaune auto, jucarii, etc) - cutiile desigilate fara atentie sporita se deterioreaza si nu mai pot fi refacute pentru a fi puse in vanzare. Fiind ciutii atipice, neputandu-se produse in tara sau pretul unei astfel de cutii poate fi foarte mare sau durata de inlocuire foarte mare,  face ca produsul sa nu mai poata fi repus in vanzare si returul nu se poate efectua.
NOTA 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original, fara a aduce inscrisuri sau etichete adezive (in cazul cutiilor etichetate de catre noi, etichetele pentru retur sa fie lipite in acelasi loc cu cele de la transportul initial) pe ambalaj si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Coletele deteriorate in urma transportului retur, cad in sarcina cumparatorului (a celui care returneaza produsul), indicat este sa platiti contravaloarea asigurarii, pentru a putea fi despagubiti in cazul deteriorarii coletului returnat, de catre firma de curierat. In cazul stornarii comenzilor sau Retur prin Extragarantie, costul de transport nu se storneaza, iar in cazul in care produsul(e) nu au avut costuri de transport catre client, beneficiind de "TRANSPORT GRATUIT"(acesta fiind oferit doar pentru coletele care sunt acceptate de catre client), acesta se va retine din suma, valoarea comenzii initiale sau a produsului(lor), care ar trebui restituit(e). In functie de cat de deteriorat este ambalajul sau produsul(e) se poate retine o suma care sa acopere valoarea pentru ADUCEREA LA CONFORMITATE.
ADUCEREA LA CONFORMITATE
In cazul produselor returnate, care au cutii deteriorate, etichetate in alt loc decat cel in care a fost initial sau produsul este deteriorat, SC Tema Novelart Stil SRL, poate retine o suma de bani pentru a reface produsul(cat mai aproape de starea initiala) pentru a putea fi repus in vanzare.
Cum Comand 

Alegeti produsele

Folosind meniul de sus, navigati prin categoriile de produse. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dumneavoastra.,selectati modelul, culoare, etc(acolo unde este cazul), dupa care apasati pe butonul ”ADAUGA IN COS”.

Cosul de cumparaturi

La adaugarea produselor in cos, veti fi directionat automat in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Daca produsul si cantitatea din cosul de cumparaturi sunt in regula, apasati butonul "Continuare catre Finalizare comanda".

Autentificare sau Inregistrare

Dupa ce ati apasat butonul "Continuare catre Finalizare comanda", veti fi directionat catre o pagina unde va trebui sa completati detaliile de autentificare sau de inregistrare in vederea comenzi cu cont sau fara cont, timpul alocat este acelasi, doar ca in cazul crearii unui cont va mult mai simplu la o comanda viitoare si in plus aveti multe optiuni pentru vizualizarea comenzilor, date de facturare si livrarea, care se pot pastra in contl dumneavoastra.

Detaliile de livrare si comanda

Dupa ce ati apasat butonul "Autentificare" sau cel de "Inregistrare", veti fi directionat catre o pagina unde va trebui sa completati detaliile privind livrarea comenzii(date de facturare si livrarea si metoda de plata, apoi in functie de alegerea dumneavoastra pentru a merge mai departe va trebui sa apasati butonu verde cu "Continuati", de cate ori este nevoie pana veti ajunge la final unde va trebui sa apasati butonul "in partea de jos a paginii, sub "Cosul de cumparaturi", apasand butonul"Continuare catre Finalizare comanda". Dureaza 1-2 minute.

a. Daca sunteti client nou selectati modalitatea de comanda (Comanda fara Cont sau Inregistrare) si apasati butonul „Continua”. In functie de ce optiune ati ales trebuie sa completati datele din formular si sa apasati butonul de "Continua", iar in final va trebui sa apasati butonul "Trimite Comanda";
b. Daca sunteti deja client, introduceti email-ul si parola in campurile fiecaruia, apasand butonul "Autentificare", apoi vi se vor incarca toate datele pe care le-ati folosit la ultima comanda. Urmati pasi ceruti in functie de dorintele dumneavoastra si la sfarsit apasati "Trimite comanda".

Dupa ce ati terminat veti primi pe adresa de email confirmarea comenzii.

Promotii & Preturi

Articolele din promotii nu beneficiaza de reduceri suplimentare – vouchere, tichete cadou, discounturi primite de la terti pentru diverse activitati.

Preturile se pot modifica de la o zi la alta, fara un anunt prealabil in functie de cursul valutar, modificarile pretului de intrare, etc, dar fara a afecta pretul produselor din comenzile finalizate, care figureaza ca fiind in stoc.

Datorita unor update-uri automate al site-ului, se pot incarca/actualiza grestit unele preturi, pentru aceste preturi vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea livrari produselor cu pret zero sau mai mic decat pretul de intrare. Preturile gresite vor fi pastrate in favoarea cumparatorului, doar in situatia cand nu este mai mic decat pretul de intrare (in acest caz intrand in contradictie cu legislatia, pretul final de vanzare al produselor neputand fi mai mic decat pretul de intrare).

Regulament de recompensare
CASTIGA puncte
Premiile pot fi castigate in mod curent, pentru urmatoarele actiuni:
  • Pentru achizitii — de fiecare data cand faceti achizitii, castigati puncte bazate pe pretul de achizitie al produselor, acestea fiind adaugate la soldul dumneavoastra de puncte.
  • Inregistrandu-va in magazin.
  • Pentru prima abonare la newsletter.
  • Evaluari si Recenzii — Castigati puncte pentru evaluari si comentarii despre produs.
  • Adaugare Eticheta Noua — Castigi puncte pentru adaugarea de etichete noi produselor.
  • Trimitand Invitatii — Castigati puncte invitand prieteni sa se alature magazinului nostru.
  • Convertind Invitatiile in Clienti — Castigati puncte pentru fiecare invitatie trimisa, care duce la inregistrarea de noi clienti in magazin.
  • Convertind Invitatiile in Comenzi — Castigati puncte pentru fiecare invitatie trimisa, care duce la vanzari in magazin.
puncte RATA DE SCHIMB

Valoarea puncte si e determinata de rata de recompensa pentru sumele cheltuite pentru cumpararea produselor puncte, si rata de schimb a puncte punctelor castigate pentru cumparaturi viitoare.

RASCUPARARE puncte

Aveti posibilitatea sa valorificati puncte la finalizarea comenzii. Daca ati acumulat suficient puncte pentru a putea valorifica, aveti posibilitatea de a utiliza puncte ca una din metodele de plata. Optiunea de a utiliza puncte, precum soldul si echivalentul monetar, balanta acestora va fi afisata in zona Metodei de Plata a comenzii. Rascumpararea puncte poate fi utilizata in combinatie cu alte metode de plata, cum ar fi cardurile de credit, carduri cadou si multe altele.

puncte MINIME SI MAXIME

puncte poate fi limitata la o valoare minima necesara pentru rascumparare. Daca aceasta optiune este selectata puncte, rascumpararea nu va putea fi utilizata pana nu acumulati un numar minim puncte, de la care acestea vor fi disponibile pentru rascumparare. puncte poate fi deasemenea limitata valoarea maxima puncte ce poate fi acumulata. In cazul in care aceasta optiune este selectata, va trebui sa valorificati puncte acumulate,  inainte de a putea acumula mai multe puncte.

ADMINISTRARE puncte

Aveti posibilitatea de a vizualiza si gestiona puncte prin intermediul contului dumnevoastra de client. Din contul dumneavoastra puteti vizualiza totalul puncte (si echivalentul in bani), minimul necesar pentru a putea valorificadaca ati atins maximul puncte limita si istoricul cumulat puncte dobandite, rascumparate si pierdute. Istoricul se va pastra si va arata ratele si banii, cu caracter informativ, mesajele informative, cu privire la puncte, precum si notificarile de expirare.

puncte EXPIRARE

puncte pot fi setate sa expire. Punctele vor expira in ordinea acumulari lor in functie de comanda.

  • Puntele pot fi utilizate ca si credit, doar in magazinul nostru si nu pot fi rascumparate in numerar.
  • Va puteti abona sa primiti notificari prin email, de fiecare data cand balanta dumneavoastra se modifica, fie castigand, rascumparand sau pierzand puncte, precum si notificari pentru termenul de expirare. Aceasta optiune se gaseste in puncte sectiunea din Contul Meu.
Plati & Rate

Platile se pot efectua:

 cu cardul de debit;

 cu carduri de credit acceptate pana la 12 rate (cardurile de credit emise de Alpha Bank, Banca Comerciala Romana(BCR), Banca Romana de Dezvoltare(BRD) Finance, si Banca Transilvania);

numerar, ramburs la livrare sau la ridicarea din depozit.

Puteti alege sa platiti la livrare, prin ordin de plata, in rate sau direct cu cardul online. In functie de modalitatea preferata, veti primi instructiuni suplimentare, daca e cazul. Puteti efectua plata online cu cardul, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).    

Plata online prin card bancar si in rate fara dobanda

Aceste informatii vor fi afisate in sectiunea “Modalitati de plata”sau “Cum platesc?” din site-ul Comerciantului, cu scopul de a informa clientii cu privire la modalitatea prin care poate plati online prin card bancar sau in rate egale fara dobanda cu card de cumparaturi.

Modalitati de plata:

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.

Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.

Prin card de credit emis de BCR pana la 6 rate lunare

Card de plata in rate BCR

E usor sa faci cumparaturi cand ai CARDUL BUN DE PLATA de la BCR ! Ai RATE fara dobândă si bani inapoi!

Plateste prin cardul tau de credit BCR si beneficiezi de oferta standard de 6 rate fara dobanda! Mai mult, primesti anual 1% bani inapoi.

Cine poate plati in rate? Sunt înscrişi automat şi gratuit toţi clienţii care deţin unul dintre cardurile de credit BCR înrolate în Program şi care, la momentul efectuării tranzacţiei la comercianţii parteneri ai BCR, solicită facilitatea „Rate fără dobândă”. Cardurile de credit BCR înrolate în Programul de Rate cu 0% dobândă sunt:

• BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless)

• BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa

• MasterCard GOLD EUR

• BCR Wizz Air MasterCard

• EPB Platinum sau World Signia MasterCard

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata "Online prin card bancar" si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Banca Comerciala Romana prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Prin card de credit emis de Alpha Bank pana la 12 rate lunare

“Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank (VISA CREDIT, VISA GOLD, COSMOTE MASTERCARD, MASTERCARD CREDIT)
Noul serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de cumparaturi in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de cumparaturi de la comerciantii afiliati acestui serviciu.

Confort - pentru optiunea de plata in rate nu este nevoie sa aplici, sa programezi in avans sau sa faci rost de documente suplimentare. Trebuie doar sa soliciti plata bunurilor cu cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank in numarul de rate dorit si permis de comerciantii parteneri.

Convenabil - bunuri achizitionate prin optiunea de plata in rate cu cardul fara dobanda. Pentru bunurile astfel achizitionate, pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%.

Flexibilitate - poti folosi plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card.

Libertate - esti liber sa folosesti plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine din maximul permis; Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit, iar prin serviciul de debitare directa poti alege ca suma totala datorata sau suma minima de plata, sa fie rambursata automat din contul tau curent deschis la banca, in aceeasi valuta cu cea a cardului.”

Prin card de credit emis de Banca Transilvania (Programul Star BT) pana la 6 rate lunare

Folosind cardul de credit de la Banca Transilvania, prin programul Star BT beneficiezi de rate fara dobanda pentru orice cumparatura efectuata in magazinul online.

Daca detii un card Star BT emis de Banca Transilvania, poti achita in 2 pana la 6 rate egale fara dobânda.

Sunt incluse in program cardurile de credit MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary si Visa Platinum.

Pentru aceasta tranzactie nu ti se va percepe nici un comision.

Afla mai multe despre programul Star BT pe www.starbt.ro.

Prin card de credit emis de BRD Finance pana la 9 rate lunare

Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click :

-        alegi produsele dorite

-        alegi optiunea de plata  potrivita  nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta :

a)     plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile :  0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie,  0% comision pentru tranzactia efectuata.

b)     plata in rate cu 0% dobanda, alegand  durata  de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.

c)     poti opta pentru rate de 3, 6 sau 9 luni.

Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si  optiunile de plata, precum si  exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.

Spor la cumparaturi!

Vizualizare Comenzi
Comenzile pot fi verificate pentru a vedea in ce stadiu se afla pe situl nostru, accesand contul dumneavoastra sau prin intermediul aplicatiei firmei de curieret. 
Actualizare Date Cont
In orice moment va puteti actualiza contul in functie de ceea ce doriti logandu-va in cont si facand modificarile dorite. Este bine sa aveti contul actualizat permanent pentru a putea venii in ajutorul dumneavoatra cu ceea ce aveti nevoie. Datele dumneavoastra sunt in deplina siguranta.
Garantia
Certificatul de garantie este eliberat pentru produse de folosinta indelungata si trebuie sa insoteasca factura, bonul fiscal sau chitanta care sa ateste data cumpararii produsului pentru a beneficia de garantie. Produsele care nu sunt insotite de certificat de garantie, beneficiaza de garantie in baza facturii, a bonului fiscal sau chitantei.

Garantia se acorda conform prevederilor Legii 449/2003 precum si a celorlalte acte normative incidente in materie: HG 457/2003 – republicata in 2008, modificata prin OUG 174/2008, fara a fi limite prevazute. Termenul de garantie decurge de la data cumpararii produsului si beneficiaza de un termen de pana la 2 ani.
Conditii de acordare a garantiei

1. Termenul de garantie comerciala este de 10 zilei de la data cumpararii produsului.
2. Garantia de conformitate se acorda pentru lipsa de conformitate cu prevederile contractului de vanzare-cumparare aparuta in termen de 2 ani de la vanzare, durata medie de uitilizare este de 48 luni.
3. Garantia legala pentru viciile ascunse este de 6 luni de zile de la data cumpararii produsului.
4. Garantia se acorda conform legislatiei romane in vigoare la data cumpararii si se aplica numai daca produsul este folosit corespunzator (in concordanta cu instructiunile de folosire).
5. In cazul defectarii in conditii normale de utilizare si in conditiile respectarii instructiunilor de folosire, pe durata perioadei de garantie, produsul se va repara sau in cazul in care repararea nu este posibila, se va inlocui cu un produs similar nou, cu acelasi pret, gratuit.
6. Instructiuni de folosire – produsele trebuiesc folosite doar pentru cazurile specificate in cartea produsului si in conformitate cu recomandarile producatorului.
7. Garantia se acorda doar daca produsul(ele) sunt insotite de certificatul de garantie(unde este cazul) si de unul din documetele urmatoare: factura, bon fiscal sau chitanta

Declaratie de conformitate

ToMyBaby asigura, declara, garanteaza pe propia raspundere conform prevederilor art.5 din HG nr 1022/2002 privind regimul produselor si servicilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului ca produsele la care se refera declaratia nu pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negtiv asupra mediului si sunt in conformitate cu prevederie legale din HG nr 1022/2002.